黄佥刂丨

Forget About - Sibylle Baier

存档灵魂:

Forget about
忘记

 

【歌词】

You made me forget about
你却让我忘记
have, want and exert
所有的,所想的,和你给予的
and all of a sudden I feel proud
突然间,我感到心满意足
for being without saying a word
曾经拥有无法言语

you made me forget about
你却让我忘记
past and pain
过去与伤痛
time you washed out
过去时光你已遗忘
like a soft sudden summer rain
如同突如其来的绵绵夏日阴雨

you do me good
你给我的好
you do me
你对我所做
so good you made me forget about
是那么美好,你却让我忘记
hmmm..
嗯.......
hmmm..
嗯.....

You made me forget about
你却让我忘记
have, want and exert
所有的,所想的,和所有你给予的
an all of a sudden I found out
突然间,我发现
oh it's beautiful the way you wear your shirt
哦,穿上你衬衫的我,是那样的优雅

you do me good you made me forget about
你对我的好,你却让我忘记
hmmm
嗯.....
hmmm
嗯.....


评论

热度(7)